دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه از برگزاری هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران با حضور ۴۰ عکاس کشوری و ۳۰ عکاس منطقه‌ای خبر داد.

علی عمرانی دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه گفت: با توجه به استقبال هنرمندان عکاس از سراسر کشور و پس از وقفه‌ای یک ساله هفتمین دوره جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه برگزار می‌شود.

عمرانی با اشاره به برگزاری این جشنواره اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن بهار زعفرانی‌ترین شهر جهان و رویش پهنه‌ای از سرخ‌ترین گل‌های زعفران ناب ایرانی در پرمحصول‌ترین نقطه ایران میزبان برگزاری هفتمین دوره از جشنواره ملی عکس زعفران با حضور هنرمندان عکاس سراسر ایران می‌شود.

وی افزود: این جشنواره پس از یک سال وقفه و با پیگیری‌های متعدد مسئولان برگزاری و با موضوع زعفران از مراحل برداشت، فرآوری، بسته‌بندی، تهیه و مصرف برگزار و قرار است با نگاه خلاقانه هنرمندان عکاس تمامی این زیبایی‌ها ثبت و ماندگار شود.

دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه تصریح کرد: هنرمندان عکاس سراسر ایران می‌توانند در سه بخش اصلی، ویژه وجنبی در این جشنواره ملی حضور یابند.

عمرانی با اشاره به گاه‌شمار جشنواره بیان کرد: هجدهم آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار از سوی دبیرخانه در نظر گرفته شده و نوزدهم آبان نیز داوری آثار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کمال الدین شاهرخ، عادل عزیزی، محمد ستاری، محمدرضا شریف زاده، ناصر محمدی وعادل عزیزی داوری این دوره از جشنواره ملی زعفران را برعهده خواهند داشت و بیستم آبان نفرات برگزیده از سوی هیأت داوران در آیینی تقدیر و جوایز به آنها اهدا می‌گردد.

دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه خاطر نشان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی دبیرخانه این جشنواره، در بخش اصلی سه نفر برگزیده و دو نفر شایسته تقدی، در بخش ویژه نیز سه نفردر رتبه‌های اول تا سوم و در بخش جنبی در مجموع ۶ برگزیده در بخش‌های عکس و ویدیو خواهند بود.

عمرانی با اشاره به انتشار فراخوان گفت: هنرمندان می‌توانند قوانین و مقررات هر یک از بخش‌های این جشنواره را در فراخوان منتشرشده ازسوی دبیرخانه این جشنواره مطالعه کنند.

نوشته برگزاری هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران اولین بار در سایت عکاسی. پدیدار شد.

نویسنده پست: pixlove

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *