اگرچه کالیبر جدید مانند همه مدل‌های Oyster در زیر یک قاب فولادی جامد کار می‌کند خرید ساعت ، اما تزئین شده است – با پوشش آفتاب‌سوختگی روی نوسان‌ساز نیمه‌اسکلت‌شده و روی پل خودکار، روکش‌های خطی مات روی اجزای فولادی، همراه با لبه‌های اریب‌شده و صیقلی. سر پیچ
نتایج نرخ ثابت

در سال ۲۰۱۵، رولکس مقررات سخت گیرانه تری را برای تمامی مدل های خود معرفی کرد. علاوه بر گواهی زمان سنج از آژانس مستقل تست سوئیس COSC، که حرکت را آزمایش می کند، ساعت سازان رولکس حرکت محفظه را تا مقادیر دقیق تری تنظیم می کنند: نرخ ممکن است بیش از ۲- تا ۲+ ثانیه در روز انحراف نداشته باشد. یک سیستم ویژه طراحی شده که شرایط پوشیدن واقعی را شبیه سازی می کند استفاده می شود.

ساعت آزمایشی ما به راحتی این مقادیر را در دستگاه زمان بندی به دست آورد. میانگین انحراف فقط ۰٫۷- ثانیه در روز اندازه گیری شد و بیشترین انحراف تنها ۴ ثانیه بود. هنگامی که ساعت روی مچ بسته می شد، فقط سود یا زیان جزئی را نشان می داد، بنابراین به طور متوسط، عملاً هیچ انحرافی نداشت.

به لطف درجه بالایی از راحتی پوشیدن، Deepsea D-Blue به عنوان یک ساعت عالی برای پوشیدن روزانه عمل می کند،  خرید ساعت اصلی که برای چنین مدل شدید غیرمنتظره است. و قیمت؟ قیمت آن ۱۲۵۵۰ دلار است – برای یک ساعت ورزشی فولادی بسیار بالا است. برخلاف Rolex Submariner Date – با درجه مقاومت در برابر آب ۳۰۰ متر و حرکت قدیمی تر با هزینه ۸۵۵۰ دلار – این یک تفاوت بزرگ است. در مقایسه با Sea-Dweller که به تازگی اصلاح شده است، که با حرکت جدید تا عمق ۱۲۲۰ متری در برابر آب مقاوم است و قیمت آن ۱۱۳۵۰ دلار است، هزینه اضافی کمتر قابل توجه است. به طور کلی، قیمت Deepsea منصفانه است.

نویسنده پست: behzad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *