شرکت First Touch Games نسل بعدی یکی از بهترین بازی‌های فوتبال موبایل Dream League Soccer 2021 را منتشر کرده است. بازی‌های اولین لمس به دلیل توسعه بسیاری از بازی‌های عالی مانند قهرمان امتیاز، امتیاز مسابقه، DLS 2019 و غیره شناخته شده‌اند. لیگ رویایی فوتبال بهترین کار آنهاست در این، ما Shadow Knight Gaming بررسی مفصل Dream League Soccer 2021 را به شما ارائه خواهیم داد.

DLS 21 یک بازی عالی برای بازی در سال ۲۰۲۱ است زیرا این بازی نه تنها یک حالت لیگ بلکه یک بازی چند نفره بلادرنگ را نیز ارائه می دهد. لیگ یک شامل ۶ بخش است. شما از بخش آکادمی شروع خواهید کرد و تا انتها به افتخار صعود خواهید کرد. همه تیم های دنیا در یک لیگ قرار می گیرند. گرافیک و گیم پلی بازی به نسبت حجمش عالیه.

DLS 21 تنها به ۴۰۰ مگابایت فضای روی دستگاه شما نیاز دارد و موارد مهم این است که هم در دستگاه های پرچمدار و هم بر روی دستگاه های ارزان قیمت به خوبی کار می کند. در ابتدا، بازی با دادن یک تیم به شما آغاز می شود و امکان انتخاب یک کاپیتان را فراهم می کند. اگرچه تیمی که به شما می دهند بسیار کم قدرت است و فقط کاپیتان آن بازیکن در سطح جهانی است. در بازار نقل و انتقالات می توانید بازیکنان جدیدی بخرید. در مقایسه با نسخه های قبلی بازی، بازیکنانی در سطح جهانی در بخش آکادمی در دسترس نیستند. ارتقاء ورزشگاه برای صعود به دسته بعدی ضروری است.

 

بازار نقل و انتقالات در Dream League Soccer

دو روش جدید برای خرید بازیکن اضافه شده است، یکی انتقال رایگان با استفاده از عوامل. نمایندگان می توانند یک بازیکن از سه نوع را پیدا کنند: بازیکنان معمولی، نادر و افسانه ای. هزینه یافتن افسانه‌ای و کمیاب بسیار بالاست، زیرا یافتن سنگ‌های قیمتی دشوار است. روش دیگر استفاده از پیشاهنگ است که مشابه روش فوق است، اما باید از سکه و جواهرات استفاده کنید. در غیر این صورت، می توانید در منوی خرید سریع، بازیکن خریداری کنید.

با ارتقاء استادیوم و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر، می توانید در بخش بعدی پیشرفت کنید. ضروری است که از سکه های خود با دقت استفاده کنید. در صورتی که از بازی آفلاین خسته شدید، می توانید مسابقات آنلاین را با سایر حریفان انجام دهید، اتصال چند نفره بسیار پایدار است و تاخیر زیادی ندارد.

آخرین نسخه بازی دارای ارتقاء امکانات دیگری مانند مرکز پزشکی، زمین تمرین و غیره است. این ارتقاء نیاز به جواهرات دارد. Dream League soccer از بازی های هم سبک متمایز است زیرا فضای کمتری را در دستگاه شما اشغال می کند و گرافیک خوبی ارائه می دهد.

Dream League Soccer 2021 در فروشگاه Google Play و اپ استور iOS در دسترس است.

 

دانلود بازی دریم لیگ ۲۰۲۱

نویسنده پست: محسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *