A350 شرکت ویرجین آتلانتیک در حال حاضر روزانه از هیترو لندن به نیویورک (JFK) در حال انجام است بلیط هواپیما   و برنامه دارد تا پایان سال به چهار پرواز در روز افزایش یابد.

تیم ما با تعدادی از خطوط هوایی در سطح جهان کار می کند و در یافتن راه حل مناسب پرواز برنامه ریزی شده برای گروه شما متخصص هستند. مدیر حساب اختصاصی شما از تمام جزئیات، از جمله تخصیص درخواست‌های صندلی و غذا مراقبت می‌کند و تیم عملیات مشتری ما ۲۴/۷ برای کمک و پشتیبانی آماده است.
اگر محموله فوری دارید که باید در سریع ترین زمان ممکن تحویل داده شود، ما می دانیم که زمان پول است بلیط هواپیما تهران تبریز   و می خواهید بهترین آمادگی را داشته باشید. ما برخی از “بایدها” و “نبایدها” را برای شما جمع آوری کرده ایم تا در نظر بگیرید تا به شما کمک کنیم تا محموله خود را سریع و به موقع در راه برسانید.
در حد امکان اطلاعات جمع آوری کنید.
هر چه از ابتدا بتوانیم اطلاعات بیشتری از شما به دست آوریم، سریعتر و مفیدتر می توانیم راه حل صحیح را برای شما به دست آوریم. مکان های دقیق تحویل و تحویل نهایی را به ما بگویید. نزدیک‌ترین فرودگاه به مجموعه، همیشه مناسب‌ترین فرودگاه نیست و فرودگاه‌های بزرگ اغلب شلوغ و گران هستند. کارگزار چارتر شما می تواند به شما کمک کند تا فرودگاه های جایگزین باربری را که نزدیک به مقصد شما هستند و شلوغ کمتری دارند، پیدا کنید. به هر حال، بارگیری محموله در هواپیمای چارتر در سریع ترین زمان ممکن بسیار مهم است.

نویسنده پست: behzad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *