نمایشگاه انفرادی عکس‌های حسین دهقانیان با عنوان «امید» از شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ به‌صورت آنلاین در وب‌سایت کادر گالری پذیرای علاقه‌مندان است.

در بیانیه این نمایشگاه به قلم عکاس آمده است:

««امید» نوید بهبودِ شرایط در آینده را می‌دهد. ترس از آینده و عدم اعتماد به بهبود شرایط، یکی از مشکلات هم نسل‌های من می‌باشد. کسانی که به نوعی در حال فراموشی ایده‌آل‌های خود و سردرگم با زندگی‌شان هستند.

در جامعه پیچیده من، بسیاری از افراد با موانعی روبرو می‌شوند که می‌تواند دستیابی به آرزوها‌یشان را به تعویق بیاندازد. این مشکلات می‌تواند شامل فقدان منابع مالی، عدم دسترسی به آموزش و فرصت‌های شغلی، تبعیض‌های اجتماعی، سیاسی و سایر محدودیت‌ها باشد.

در مجموعه «امید» من تلاش کردم تا به مصائب و اضطراب‌هایی که در زندگی ما وجود دارد، بپردازم. با روایت داستان‌های افرادی که در طول مسیر با آن‌ها آشنا شدم، سعی کردم با پنهان شدن در پشت دوربین، از نگاه افراد داستان خودم را روایت کنم و با قرار دادن عکس‌ها در کنار هم، دایره‌ای داستانی تشکیل دهم که در نهایت حرف من را بزنند.»

این مجموعه شامل ۱۳ عکس رنگی ۴۵ x ۳۰ سانتیمتر است که از سال ۱۳۹۷ آغاز و تا ۱۴۰۲ ادامه پیدا کرده و در شهرهای مختلف کشور ایران تهیه شده است.

حسین دهقانیان متولد سال ۱۳۷۸ در شهر اصفهان است. پس از فارغ‌التحصیلی از هنرستان و کسب تجربه در انجمن سینمای جوانان ایران، به عکاسی و فیلمسازی مستند علاقه‌مند شد و به‌صورت تجربی در این حوزه‌ها فعالیت خود را آغاز کرد. او طی هفت سال فعالیت در عرصه عکاسی و فیلمسازی در بیش از ده نمایشگاه گروهی عکس شرکت کرده است. «امید» اولین نمایشگاه انفرادی اوست.

برای دیدن این نمایشگاه می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

cadregallery.com/hope

نوشته نمایشگاه آنلاین عکس‌های حسین دهقانیان در کادر گالری اولین بار در سایت عکاسی. پدیدار شد.

نویسنده پست: pixlove

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *