وقت آن است که انگشتر نامزدی خود را بخرید! بازار حلقه ازدواج مردانه می تواند با مواد و گزینه های مختلف بسیار زیاد باشد. خوشبختانه برای شما راهنمای کامل نکات خرید حلقه مردانه را داریم.

در این راهنما، همه چیزهایی که در مورد خرید حلقه ازدواج مردانه باید بدانید را بررسی خواهیم کرد. ما بودجه، مهارت، اندازه، زمان خرید و موارد دیگر را پوشش خواهیم داد. گروه عروسی داماد به اندازه عروس ها مهم است، پس بیایید به آن توجهی که شایسته است داشته باشیم. در اینجا چند نکته ساده برای خرید حلقه ازدواج مردانه آورده شده است.

۱ : یک بودجه تنظیم

کنید. اوه دی دو، ما در حال شروع با buzzkill اصلی هستیم. البته ممکن است بخواهید شهاب سنگی پوشیده از الماس، حلقه استخوان دایناسور را با منبت طلا بخرید، اما آیا می توانید آن را بخرید؟ تعیین بودجه انتظارات واقع بینانه را هم برای شما و هم برای همسرتان ایجاد می کند. همچنین تجربه خرید شما را ساده می کند. اکثر شرکت‌های حلقه ازدواج مردانه مجموعه‌های متفاوتی متناسب با بودجه‌های مختلف دارند، بنابراین وقتی بودجه خود را بدانید، تجربه خرید بسیار بهتری خواهید داشت.

به طور کلی، شما تصمیم خواهید گرفت که چه بودجه ای برای شما مناسب تر است. هیچ قانون سخت و سریعی برای اینکه چقدر باید خرج کنید وجود ندارد. پادشاه خود را هر چه سزاوار است دریافت کنید.

۲ : سبک خود

را مشخص کنید این یکی از مهمترین چیزها در انتخاب حلقه ازدواج مردانه شما خواهد بود. بسیاری از سبک های مختلف وجود دارد و زمانی که ندانید به دنبال چه هستید می تواند بسیار زیاد باشد. تعریف سبک خود به شما کمک می کند تا در بخش بعدی ما که در آن مواد مختلف را مورد بحث قرار می دهیم حرکت کنید.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تعریف مدل حلقه ازدواج مردانه خود در نظر بگیرید.

سبک زندگ

آیا او یک مرد در فضای باز است یا یک مرد درونی؟ شما باید برای او حلقه ای تهیه کنید که متناسب با سبک زندگی او باشد. آخرین چیزی که می خواهید حلقه ظریفی است که در یک سفر شکار به آن کوبیده می شود.

کار کنید

به این فکر کنید که حلقه در چه محیطی روز به روز خواهد بود. اگر قرار است حلقه تمام روز زیر دستکش های معاینه باشد یا در معرض ساییدگی های شدید در محل ساخت و ساز باشد، حلقه هایی وجود دارند که برای شما مفید نیستند.

مد یا کارکرد

احتمالاً بزرگترین سؤال برای تعیین استایل این است که آیا یک حلقه مد روز می خواهید یا یک حلقه کاربردی. حلقه هایی وجود دارند که می توانند هر دو باشند، اما به طور کلی ممکن است لازم باشد یکی یا دیگری را انتخاب کنید. حلقه های مد روز و پر زرق و برق همیشه کاربردی نیستند و حلقه های کاربردی همیشه خوب به نظر نمی رسند.

بی زمان یا مد روز

انتخاب مدل حلقه ازدواج می تواند دلهره آور باشد زیرا قرار است برای همیشه دوام داشته باشند، درست است؟ این امر تصمیم گیری را در هنگام در نظر گرفتن یک سبک بی انتها یا یک سبک مد روز دشوار می کند. استایل بی انتها ممکن است سرگرم کننده ترین نباشد، اما سبک مد روز ممکن است چند سال دیگر قدیمی به نظر برسد.

ارث یا مادام العمر

این نکته مهمی است که باید هنگام خرید حلقه مردانه در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید قطعه‌ای به سبک موروثی داشته باشید که بتوان آن را به نسل‌های آینده منتقل کرد، باید بسیار مراقب انتخاب خود باشید. باید قابل تغییر اندازه و فوق العاده بادوام باشد. اگر فقط می خواهید چیزی در طول عمر شما دوام بیاورد، می توانید با روند خرید خود کمی لذت ببرید.

حلقه در قلع با برگ

۳ : یک

ماده انتخاب کنید درک موادی که حلقه شما از آن ساخته شده است به شما کمک می کند تا در فرآیند خرید حرکت کنید. تلاش برای کشف تفاوت بین تانتالیوم، تنگستن، تیتانیوم، موکوم گن، فولاد دمشق و همه مواد عجیب و غریب دیگر می‌تواند بس

یار سخت باشد.

ما فهرستی از محبوب ترین مواد انگشتر زنانه را به شما ارائه می دهیم و به شما کمک می کنیم حلقه ازدواج دامادتان را انتخاب کنید. در اینجا تجزیه نهایی مواد حلقه ازدواج مردانه است.

طلا – کلاسیک تمام کلاسیک ها. حلقه ازدواج طلا همیشه یک انتخاب محکم است. آنها برای همیشه ماندگار هستند و ارزش خود را حفظ می کنند. حلقه‌های طلا را می‌توان تغییر اندازه داد، بنابراین وقتی آن ۱۵ پوندی بعد از عروسی را بسته‌بندی کردید، مشکلی ندارید. انگشترهای طلا مستعد خراش هستند و به مرور زمان فرسوده به نظر می رسند.

نقره – یکی دیگر از انتخاب های محکم، حلقه های نقره استرلینگ به شما ظاهری کلاسیک و ساده می دهد که بسیار ارزان تر از طلا است. انگشترهای نقره عیار نرم تر از طلای ۱۴ عیار هستند، به این معنی که مستعد خراش های عمیق هستند. آنها همچنین می توانند اندازه آنها را تغییر دهند، بنابراین شما آزاد هستید که وزن خود را جمع کنید.

تنگستن – حلقه‌های تنگستن انتخابی بسیار شیک از فلزی تنومند ساخته شده‌اند. تنگستن از نظر فنی سخت ترین فلز است، به این معنی که نمی توان آن را خراشید. با این حال، فوق‌العاده شکننده است و در صورت افتادن روی بتن یا سایر کف‌های سخت می‌تواند خرد شود. تنگستن را می توان برای تقلید از طلا آبکاری کرد که آن را به یک گزینه اقتصادی خوب تبدیل می کند، اگرچه نمی توان اندازه آن را تغییر داد.

تانتالیوم- این ماده یک فلز عجیب و غریب تر است که برای حلقه ازدواج مردانه محبوبیت بیشتری پیدا می کند. حلقه های ازدواج تانتالیوم بسیار بادوام و بسیار مقاوم در برابر خش هستند. با این حال، این یک فلز کمیاب است و حلقه های تانتالیوم برای شما یک یا دو پنی هزینه خواهد داشت.

فولاد دمشق – این ماده به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کلاسیک در بازار حلقه ازدواج مردانه است. فولاد دمشق از آهنگری و پیچاندن دو نوع فولاد مختلف به یکدیگر برای تشکیل یک الگوی منحصر به فرد ساخته شده است. سپس فولاد در اسید حکاکی می شود تا الگوی آن نمایان شود. حلقه‌های فولادی دمشق معمولاً در سمت سنگین‌تر هستند و نمی‌توان اندازه آنها را تغییر داد. با این حال، آنها به شما یک حلقه واقعا منحصر به فرد و کلاسیک می دهند.

تیتانیوم- حلقه‌های ازدواج تیتانیومی که به‌طور فزاینده‌ای مناسب برای حلقه‌های ازدواج مردانه هستند، بهترین نسبت استحکام به وزن را در بین هر ماده ای دارند. حلقه‌های تیتانیومی به دلیل قیمت پایین و ظاهر کلاسیک، انتخابی عالی برای هر کسی که بودجه کمی دارد، می‌باشد. حلقه‌های تیتانیوم ظاهری مشابه طلای سفید و نقره دارند، بنابراین در صورت تمایل می‌توانند به عنوان چیزی گران‌تر عمل کنند.

فیبر کربن – پسر بچه شیرین ما، فیبر کربن جایگاه ویژه ای در قلب ما دارد. حلقه های فیبر کربن یک ماده فوق العاده برای حلقه ازدواج مردانه است. آنها فوق العاده بادوام و فوق العاده سبک هستند و بهترین نسبت استحکام به وزن را در بین هر ماده ای در این لیست ارائه می دهند. حلقه‌های ازدواج فیبر کربن برای مردانی که تا به حال حلقه نبسته‌اند، به‌دلیل کم‌رنگ بودن و وزن سبک‌شان، مناسب هستند.

شاخ گوزن- اگر عاشق شکار و در فضای باز هستید، یک حلقه شاخ می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد! حلقه های ازدواج شاخ در بازار حلقه ازدواج مردانه به طور فزاینده ای محبوب می شوند. حلقه های شاخ بدون از بین بردن دوام، ظاهری منحصر به فرد به شما می بخشد. اکثر حلقه‌های شاخ مقرون به صرفه هستند و معمولاً با مواد دیگر جفت می‌شوند، بنابراین شما واقعاً می‌توانید بهترین‌ها را از همه دنیا به دست آورید.

استخوان دایناسور – این یک ماده زیبا است که ممکن است در همه جا پیدا نکنید. حلقه های ازدواج استخوان دایناسور از استخوان دایناسور فسیل شده ساخته می شوند و معمولاً روی فلزات سخت تر مانند طلا یا فولاد دمشق منبت کاری می شوند. استخوان دایناسور شکننده تر است و می تواند ترک بخورد یا بشکند. شما همچنین برای داشتن چنین مواد عجیب و غریب و کمیاب حق بیمه پرداخت خواهید کرد.

شهاب سنگ- حلقه‌های ازدواج شهاب‌سنگ اخیراً شاهد افزایش محبوبیت «شهاب‌سنگ» بوده‌اند. آنها فوق العاده منحصر به فرد هستند و ایده داشتن یک سنگ فضایی روی انگشت شما بی نظیر است. با این حال، حلقه های شهاب سنگ با چند اخطار همراه هستند. اولاً، همانطور که می توانید تصور کنید، آنها بسیار گران هستند. در مرحله بعد، حلقه های ازدواج شهاب سنگ ها سرشار از آهن هستند، به این معنی که اگر به درستی از آنها مراقبت نشود، اکسید می شوند. با توجه به این عامل زنگ، حلقه های شهاب سنگ باید با دقت پوشیده شوند تا زنگ نزنند.

چوب- احتمالا قدیمی ترین و کلاسیک ترین مواد در این لیست. حلقه های ازدواج چوبی تاریخچه ای غنی در جهان دارند. حلقه های ازدواج چوبی به طور فزاینده ای محبوب هستند، اما با احتیاط همراه هستند. تحقیق درباره نحوه ساخت حلقه چوبی شما بسیار مهم است. اگر از چوب جامد تثبیت شده ساخته شده باشد، شما خوب هستید. اگر از چوب خمیده ساخته شده است، با احتیاط ادامه دهید. انگشتر نامزدی آنقدر بادوام نیستند و به مرور زمان خراب می شوند. حلقه های چوبی جامد پایدار بسیار بادوام تر هستند و اگر به درستی از آنها مراقبت شود مادام العمر دوام خواهند داشت. به طور کلی حلقه های ازدواج چوبی نباید در آب غوطه ور شوند یا در معرض مواد شیمیایی خشن قرار گیرند.

حلقه های درخشان- درخشش در حلقه های تیره همیشه توجه را به خود جلب می کند. آنها سرگرم کننده هستند و رنگ های روشن به شما اجازه می دهد تا خود را به روشی رنگارنگ بیان کنید. حلقه‌های ازدواج درخشان معمولاً از ترکیبی از رزین و پودر درخشان ساخته می‌شوند که آنها را به حلقه‌ای بادوام تبدیل می‌کند. آنها را نمی توان تغییر اندازه داد، اما آنها یک راه سرگرم کننده و منحصر به فرد برای بیان خود هستند. حلقه های ازدواج درخشان معمولاً در انتهای طیف مقرون به صرفه هستند که آنها را به انتخابی عالی برای بودجه تبدیل می کند.

زیرکونیوم سیاه- زیرکونیوم سیاه یک انتخاب ماده واقعا منحصر به فرد برای حلقه ازدواج مردانه است. رنگ مشکی خوبی را با حس و وزن یک حلقه فلزی جامد ارائه می دهد. زیرکونیوم به طور طبیعی یک رنگ خاکستری روشن است اما هنگامی که گرم می شود اکسید شده و سیاه می شود. زیرکونیوم سیاه معمولاً در مورد فلزات عجیب و غریب تر گزینه مقرون به صرفه تری است و تقریباً به اندازه تیتانیوم بادوام است.

کبالت کروم – این ماده یک انتخاب عالی است که اغلب تحت رادار قرار می گیرد. حلقه های ازدواج کروم کبالت یک ماده عالی برای هر کسی است که یک حلقه فلزی زیبا با رنگ سفید/نقره ای می خواهد. این رنگ واقعاً قابل مقایسه با طلای سفید و پلاتین است اما قیمت بسیار کمتری دارد. حلقه‌های ازدواج کروم کبالت نیز مقاوم‌تر و سخت‌تر از فولاد ضد زنگ هستند.

سیلیکون- حلقه های سیلیکونی در حال حاضر واقعاً محبوب هستند. آنها ساده، ارزان، آسان برای پوشیدن هستند، و قبل از انگشت شما شکسته می شوند. حلقه های ازدواج سیلیکونی انتخاب خوبی برای افرادی است که چیزی ساده می خواهند که هرگز نیازی به درآوردن آن ندارند. اگر می خواهید آن را در ورزشگاه یا هنگام کار با دستان خود بپوشید، برای حلقه دوم انتخاب خوبی است. با استفاده از حلقه های سیلیکونی ممکن است متوجه شوید که آنها می توانند بوی اضافی دهند و شروع به پاره شدن یا پاره شدن کنند.

۴ . سایز بندی مهم ترین نکته ای است که هنگام خرید انگشتر باید در نظر بگیرید. داشتن سایز انگشتر مناسب ضروری است تا بتوانید آن را در تمام روز و هر روز بپوشید. خوشبختانه، ما تعویض سایز رایگان و آسان را ارائه می‌دهیم، بنابراین می‌توانید با اطمینان یک حلقه بخرید و در صورت کم بودن اندازه آن را تعویض کنید.

تعیین سایز انگشتر به صورت آنلاین دشوار است، به خصوص اگر از قبل اندازه انگشتر خود را نمی دانید. در اینجا چند نکته وجود دارد که ما باید اطمینان حاصل کنیم که اندازه حلقه خود را در اولین بار درست می کنید. یا به اندازه کافی نزدیک!

ابتدا یک سایز حلقه بخرید! ما سایز حلقه خودمان را به قیمت ۵ دلار می فروشیم و برای خرید بعدی شما یک کوپن تخفیف ۵ دلاری ارائه می دهیم و سایززر را رایگان می کنیم. این یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن اندازه انگشتر دقیق است.

شما همچنین می توانید به یک جواهرفروشی محلی بروید. این یک راه بسیار دقیق برای به دست آوردن اندازه حلقه صحیح یا تقریبی شما است. حتما حلقه هایی را با عرض دلخواه که می خواهید بپوشید امتحان کنید. به عبارت دیگر، اگر قصد خرید و پوشیدن انگشتر ۸ میلی‌متری را دارید، از سایز حلقه‌ای با عرض ۲ میلی‌متر استفاده نکنید. آنها متفاوت خواهند بود!

یک حلقه با اندازه مناسب بدون کشیدن پوست روی بند انگشت می لغزد، وقتی انگشت خود را خم می کنید به راحتی استراحت می کند، حرکت و بازی را امکان پذیر می کند و باید بتوانید حلقه را بدون فشار زیاد بچرخانید.

نکات و نکات دیگری که باید در مورد اندازه انگشتر در نظر بگیرید این است که انگشتان در طول روز و با فصول سال متورم و منقبض می شوند. در زمستان، انگشتان شما نازک تر می شوند. در تابستان ورم بیشتری دارد. بهترین زمان برای اندازه گیری، اواسط اواخر بعد از ظهر است. تمرین خوبی است که قبل از خرید چندین بار اندازه گیری کنید. هرچه حلقه پهن تر باشد، تناسب آن تنگ تر است. اگر قصد دارید حلقه‌ای با قطر ۱۰ میلی‌متر یا بیشتر بخرید، نیم‌اندازه را در نظر بگیرید.

۵ : نکاتی برای خرید

خرید آنلاین حلقه می تواند سخت باشد. در اینجا چند نکته و ترفند برای کاهش درد وجود دارد. ابتدا مطمئن شوید که به دنبال چه چیزی هستید. برای تعیین بودجه و تعریف سبک خود، مراحلی که در بالا ذکر کردیم را دنبال کنید.

کمی در اطراف خرید کنید. حتما به فروشگاه های مختلف، سایت های مختلف نگاه کنید و مهمتر از همه نظرات را بخوانید! فقط نظرات سایت شرکت را نخوانید، زیرا می توان آنها را تعدیل کرد. به دنبال بررسی‌های گوگل و سایر سایت‌های شخص ثالث باشید، زیرا این سایت‌ها معمولاً صادق‌تر از بررسی‌های سایت مارک‌دار هستند.

سوال بپرس. این یکی بزرگ است. در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام حتماً از قبل با شرکت تماس بگیرید. قبل از اینکه تعهدی مادام‌العمر به آن شرکت بدهید، باید مطمئن شوید که خدمات مشتری عالی دارند.

۷ : آیا واقعاً دست ساز است؟

این نکته مهمی است که باید در بازار حلقه ازدواج مردانه در نظر گرفت. اکثر شرکت ها ادعا می کنند که انگشترهای آنها دست ساز در ایالات متحده یا چیزی شبیه به آن است، اما اغلب این درست نیست.

بسیاری از انگشترها در ایالات متحده دست ساز هستند اما اغلب توسط شرکتی که آنها را می فروشد ساخته نمی شوند. مهم است که سوال بپرسید تا بفهمید که آیا از طراح و سازنده اصلی حمایت می کنید یا از یک فروشنده خرید می کنید.

اینجا در شرکت Element Ring، همه حلقه‌های ما در فروشگاه ما در دریاچه نمک جنوبی، یوتا، دست ساز هستند. ما خوشحالیم و آشکارا عکس‌های حلقه‌شان را به مشتریان خود نشان می‌دهیم و به‌روزرسانی‌ها را در طول کل فرآیند برای آنها ارسال می‌کنیم.

۸ : زمان خرید

حلقه ازدواج مردانه خود را از قبل خریداری کنید. برای خرید انگشتر تا آخرین لحظه منتظر نمانید! به طور جدی، ما نمی توانیم به اندازه کافی روی این موضوع تاکید کنیم، برای خرید آنلاین حلقه تا یک هفته قبل از عروسی خود منتظر نمانید. ممکن است فکر کنید “هیچ راهی وجود ندارد که کسی این کار را انجام دهد” و ما قول می دهیم که اغلب درخواستی بسیار سریع دریافت می کنیم.

زمان ایده آل برای خرید حلقه ازدواج مردانه دو ماه قبل از عروسی است. حداقل یک ماه است. با دو ماه زمان زیادی برای ساخت انگشتر و ارسال برای شما باقی می گذارید. شما همیشه با هر گونه تاخیر احتمالی در حمل و نقل، مقداری بیمه برای خود خریداری می کنید و در صورت نیاز همچنان زمان خواهید داشت تا تعویض سایز انجام دهید.

با یک ماه، کمی زمان بیشتری برای رسیدگی به مسائل احتمالی به خود می‌دهید، اما خود را در یک جدول زمانی بسیار فشرده‌تر قرار می‌دهید.

در کمتر از یک ماه، در هر به‌روزرسانی ردیابی استرس دارید و اگر نیاز به تعویض سایز داشته باشید، ممکن است چند روز قبل از عروسی حلقه خود را دریافت کنید.

پس منتظر سفارش حلقه ازدواج مردانه خود نباشید. زمان ایده آل برای سفارش دو ماه قبل از روز بزرگ است.

در خاتمه، خرید حلقه ازدواج مردانه می تواند یک کار دلهره آور باشد. برای ساده کردن آن، این مراحل را به خاطر بسپارید. بودجه تعیین کنید، سبک خود را مشخص کنید، متریال را انتخاب کنید، اندازه خود را دریافت کنید و زودتر سفارش دهید!

نویسنده پست: vida

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *