شهر دبی یکی از مقصد های جذاب میان گردشگران می باشد. این شهر مدرن و زیبا با آسمان خراش هایش بزرگترین شهر در کشور امارت است که سالیانه افراد زیادی از مناطق مختلف دنیا و کشور ما از آن دیدن می کنند. در سایت مسیر سبز اطلاعات مختلفی از تور دبی وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید از آنها استفاده و از قیمت های لحظه ای و به روز برای سفر به این شهر توریستی و فوق العاده زیبا باخبر شوید.

تور دبی 1

رزرو و خرید تور لحظه آخری دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید می توانید از طریق سایت مسیر سبز ( masirsabz.net ) به قسمت تورهای مسافرتی دبی مراجعه کنید تا هم از آخرین قیمت های و شرایط سفر به دبی آگاه شوید. همچنین شما از طریق این سایت می توانید تور دبی را با اطمینان خاطر چه از نظر کیفیت و چه از لحاظ قیمت تهیه کنید.

آشنایی با شهر دبی

دبی بزرگترین شهر امارات متحد عربی می باشد که توسط شیخ مکتوم بن بطی بن سهیل آل مکتوم به طور رسمی به عنوان یک شهر شناخته شد و شروع به پیشرفت چشمگیری کرد. اکنون دبی به یکی از محبوب ترین شهر های دنیا برای مسافران تبدیل شده است که در زمینه تجارت و اقتصاد نیز در منطقه پیشرفت بسیار قابل توجهی کرده است.

دبی توانسته با ساخت و سازهای بسیار وسیع و مدرن علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند و با خرید ملک اقامت این شهر را به دست بیاورند. حکومت این شهر بر عهده خاندان آل مکتوم می باشد و از دیگر نکات مهم این شهر پرواز مستقیم از اکثر پایتخت های دنیا از جمله تهران می باشد که با استفاده از تورهای موجود در سایت مسیر سبز میتوانیم با پروازی مستقیم به این شهر مسافرت کنید.

برج های معروف شهر دبی

به جرات می توان آسمان خراش ها و برج های شهر دبی را یکی از دیدنی ترین جاذبه های این شهر دانست. در میان برج ها و هتل های دبی می توانیم به برج خلیفه که بلند ترین ساختمان جهان با ارتفاع ۸۲۹ متراست و برج العرب که دارای طراحی فوق العاده زیبا و تنهای هتل ۷ ستاره دنیا با امکانات بی نظیرش اشاره کنیم.

تور سافاری شهر دبی

یکی دیگر از تفریحات شهر دبی سافاری آن می باشد که هر ساله علاقه مندان بسیاری را خصوصا از کشورهای اروپایی راهی این شهر می کند. تور سافاری در دل کویر و بیابان های دبی قرار دارد. از تفریحات دیگر در سافاری می توان به شتر سواری ، شن سواری ، آرایش حنا ، رانندگی با اتومبیل های بیابان رو و عکاسی از غروب های زیبا آن اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر دبی

شهر دبی دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که مسافران می توانند از آنها استفاده و لذت ببرند. شما با تور دبی موجود در سایت مسیر سبز می توانید از این جاذبه های توریستی و زیبا دیدن کنید. از جمله جاذبه های گردشگری شهر دبی میتوانیم به مدینه و ساحل جمیرا , موزه دبی , جزیره نخل دبی , مسجد بستاکیا , ساحل لامر و اسکله ابرا اشاره کنیم.

همچنین دبی دارای مناطق تفریحی پرشماری برای مسافران می باشد که اگر بخواهیم بعضی از آنها را معرفی کنیم میتوان به آکواریوم لاست چمبرز , اسکای دایو دبی , پارک آبی وایلد وادی , آب نمای دبی , اپرا دبی , شهر بازی سرپوشیده آی ام جی ورد و منطقه هنری السرکال اشاره کرد.

آب و هوای دبی

دبی نیز مثل سایر شهر های کشور امارات دارای آب و هوای بیابانی و گرم می باشد. در فصل بهار دمای هوا متعادل است به همین دلیل خیلی ها بهار را بهترین زمان برای تورهای مسافرتی به دبی می دانند. در فصل تابستان با توجه به بیابانی بودن این شهر هوا گرم و سوزان هست ولی مدرن بودن این شهر از جمله وسایل نقلیه آن تا حدودی مشگل گرما حل شده است. در فصل پاییز نیز همچنان هوا گرم و مرطوب است ولی از شدت گرمای هوا کاسته می شود و همچنین فصل زمستان دبی نیز استوایی با بارش های پراکنده و کوتاه می باشد.

راهنمای سفر به دبی

برای سفر به دبی و دریافت قیمت تورهای مسافرتی دبی می توانید به سایت مسیر سبز مراجعه کنید و از اطلاعات کامل و جامع موجود در این سایت استفاده کنید. شهر دبی از سمت شمال شرقی به شارجه و از جنوب به ابوظبی متصل است و دارای جمعیت زیادی نسبت به بعضی از شهر های امارات است.

زبان رسمی مردم دبی عربی و واحد پولی در این شهر درهم می باشد. همچنین دین اکثریت مردم در این شهر همچون سایر نقاط کشور امارات اسلام است. شماره پلیس ( ۹۰۱ ) , شماره آتش نشانی ( ۹۹۷ ) و شماره آمبولانس ( ۹۹۸ ) می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مسیر سبز به نشانی https://www.masirsabz.net مراجعه فرمایید.

نویسنده پست: vida

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *