اولین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور با نمایش عکس‌های برگزیده دانشجویان و برگزاری نشست‌های تخصصی از روز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ پذیرای علاقه‌مندان است.

طی این رویداد دانشجویی ۱۳ اثر از ۱۱ عکاس به نمایش در می‌آید. در معرفی این سالانه آمده است:

«نخستین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور بعد از فارغ التحصیلی اولین دانشجویان رشته عکاسی این دانشگاه و در حالی نخستین فراخوان خود را منتشر می‌کند که زمان زیادی از آغاز فعالیت دبیر علمی و اعضای تیم اجرایی می‌گذرد. در این مدت تیم برگزار کننده آخرین پیک های کرونا و فراز و فرودهای جمعی را پشت سر گذاشت. در نهایت دانشجویان با پشتیبانی از یکدیگر و همراهی دبیر علمی سالانه و با همکاری انجمن علمی عکاسی تصمیم به انتشار فراخوان و آیین‌نامه این دوره از سالانه گرفتند.»

اولین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور

الهه عبداله آبادی دبیر علمی نخستین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور و تارا گلشنی (دبیر اجرایی)، شقایق مهدوی نیا، الهام مرادی، جعفر امیری و حسین سفیدروز (دانشجویان مقطع کارشناسی رشته عکاسی) اعضای شورای سیاست گذاری این دوره از سالانه هستند.

در حاشیه این رویداد علاوه بر فراهم کردن بستری برای نمایش آثار دانشجویان و فارغ التحصیلان، نشست‌هایی جهت افزایش سطح علمی دانشجویان برگزار خواهد شد. محوریت نشست‌های این دوره از سالانه، کتاب عکس خواهد بود. جدول زمان‌بندی نشست‌ها به زودی اعلام می‌شود.

نمایشگاه آثار منتخب ۳ الی ۷ تیر در شهر نیشابور، در دو محل گالری دانشکده هنر دانشگاه نیشابور و گالری آتیه برگزار می‌شود. شایان ذکر است که نمایش آثار این سالانه در شهرهای دیگر نیز در برنامه این رویداد قرار دارد.

نوشته آغاز به کار اولین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه نیشابور اولین بار در سایت عکاسی. پدیدار شد.

نویسنده پست: pixlove

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *