کارگاه «زیستن آرشیو: تابیدن در عصر تلاطم» با حضور آرش دهقانی و نوید قویدل روزهای ۱۷ و ۱۸ خرداد در پردیس هنرهای کاربردی (ولیعصر) دانشگاه هنر تهران برگزار می‌شود.

در این کارگاه که به مدت ۱۲ ساعت و طی دو روز برگزار می‌شود، آرشیوسازی را در قالب یک فعالیت مشارکتی تمرین خواهد شد.

در توضیح این کارگاه آمده است:
«ما می‌خواهیم بدانیم در وضعیت امروز ما، هنر و تجربه زیباشناختی چه امکان‌هایی را پیش می‌کشند و از خلال آرشیوسازی جمعی چه انواع جدیدی از دانش و زیستن امکان ظهور می‌یابند.»

آرش دهقانی فارغ‌التحصیل رشته عکاسی از دانشگاه هنر تهران و دانشجوی دکتری هنرهای زیبا در دانشگاه لیل فرانسه است. از او کتاب‌های «آرشیو و عکاسی» (ویراستار؛ ۱۳۹۹) و «رویت پذیری و عکاسی» (ویراستار؛ ۱۴۰۰) منتشر شده است.

نوید قویدل فارغ‌التحصیل رشته فلسفه هنر از دانشگاه هنر تهران و تسهیل‌گر فرآیندهای یادگیری و خلاقیت مشارکتی است. از او ترجمه‌ی مقاله‌هایی در زمینه‌های هنر، آرشیو و سیاست منتشر شده است.

ثبت نام در این کارگاه برای عموم آزاد و هزینه‌ی شرکت در کارگاه ۲۵۰۰۰۰ تومان است. دانشجویان و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با انجمن علمی عکاسی در ارتباط باشند. شرکت و حضور در یک ساعت اولیه این کارگاه، ارائه و طرح مباحثی در رابطه با آرشیو و مسائل مربوط به آن، برای دانشجویان دانشگاه هنر تهران آزاد و رایگان است.

نوشته برگزاری کارگاه «زیستن آرشیو: تابیدن در عصر تلاطم» اولین بار در سایت عکاسی. پدیدار شد.

نویسنده پست: pixlove

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *