عکس
16

اکتبر

2024

آیین تشییع پیکرشهید سردار عباس نیلفروشان در مشهد

مراسم تشییع پیکرمطهر شهید سردار عباس نیلفروشان از میدان بسیج مستضعفین تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.ردار عباس نیلفروشان؛ معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سید مقاومت سید حسن نصرالله در حمله رژیم کودک کش صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

عکس
15

اکتبر

2024

نشست مشترک وزیر راه با معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان

فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی در نشست مشترک با شاهین مصطفی‌ اف، معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان اظهار کرد: ارتباط با جمهوری آذربایجان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و مطمئنم که با تلاش‌های شما، این روابط در آینده نزدیک بیشتر هم خواهد شد.

عکس
11

اکتبر

2024

اختتامیه سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان ونوجوانان-اصفهان

مراسم اختتامیه سی‌ و‌ ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان شامگاه پنجشنبه، ۱۹ مهرماه با حضور رئیس سازمان سینمایی در سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان برگزار شد.

عکس
08

اکتبر

2024

عدم توجه مسئولان به عمارت تاریخی خدیوی

عمارت تاریخی خدیوی مربوط به اوایل دوره‌ پهلوی اول بوده و یکی از بناهای قدیمی شهر زنجان بشمار می‌رود. این بنا در قبل شهر زنجان و در مجاورت دو بنا‌ی تاریخی دیگر بنام‌های موزه ذوالقاری و موزه صنایع دستی در محله “دالان آلتی” ساخته شد است، و در تاریخ ۲۸ دی ۱۳۷۹ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. متاسفانه این بنای بسیار باشکوه به علت آتش سوزی های پی‌در‌پی و عدم توجه مسئولین استان در دست تخریب کامل قرار دارد